Διευθυντής Κοινοβουλευτικής Ομάδας ΣΥΡΙΖΑ


του Κώστα Ζαχαριάδη

Άλλη μια πράσινη γελοιότητα: «θα επιτρέπονται μόνο δύο ποδήλατα, στο τελευταίο βαγόνι κάθε συρμού, τις Τετάρτες, από τις 18:00 έως τη λήξη της βάρδιας, καθώς και τις Κυριακές, από τις 12:00 το μεσημέρι, έως τη λήξη της βάρδιας». «Η πιλοτική εφαρμογή του μέτρου θα διαρκέσει 4 μήνες. Στο τέλος Ιουνίου θα αξιολογηθεί η λειτουργικότητα του εν λόγω μέτρου για πολίτες και ποδηλάτες.»

Προφανώς οι άνθρωποι δεν έχουν ιδέα τι γίνεται στις άλλες ευρωπαϊκές χώρες, προφανώς δεν έχουν ιδέα τι σημαίνει οικολογικές πολιτικές και «πράσινη» ανάπτυξη. Γραφικοί και αστείοι την παραπάνω πρόταση την τιτλοφορούν «τα ποδήλατα στο μετρό» .

Το μετρό έχει κλείσει πάνω από μια δεκαετία στην ζωή μας και οι κυβερνήσεις Σημίτη- Καραμανλή- Παπανδρέου το υπονόμευαν και να το υποβάθμισαν. Δεν έχουν κατασκευαστεί χώροι στάθμευσης για τα ΙΧ, δεν υπάρχουν ειδικοί χώροι στάθμευσης για ποδήλατα και μηχανάκια, δεν έχουν προχωρήσει οι απαραίτητες προεκτάσεις – διασυνδέσεις και διακλαδώσεις  ώστε να ανασάνουν οι περιοχές του λεκανοπεδίου που πνίγονται από τα αυτοκίνητα.

Η κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ που ήρθε στην εξουσία με το σλόγκαν της «πράσινης ανάπτυξης» συνεχίζει να πορεύεται στον τομέα των συγκοινωνιών χωρίς σχέδιο και χωρίς πολιτική στόχευση. Δεν οραματίστηκε ποτέ και δεν πρόκειται να σχεδιάσει αστικές συγκοινωνίες που να εξυπηρετούν την μετακίνηση των πολιτών και να συγκρούονται με την αυτοκίνηση. Τις χρησιμοποιούσε και τις χρησιμοποιεί για να βολεύεται  η εκλογική  πελατεία,  για να παίρνουν μίζες από τις αναθέσεις έργων και από τα αναλώσιμα οι κολλητοί, «οι σύντροφοι» και οι κουμπάροι, τις χρησιμοποιεί ως φοροεισπρακτικό μηχανισμό για να μειωθούν τα ελλείμματα που διαχρονικά δημιουργήθηκαν.

Η Αττική συνεχίζει να υποφέρει από την ανικανότητα και κυρίως την απροθυμία των κυβερνήσεων υποκύπτοντας στις πιέσεις των συμφερόντων να προχωρήσουν σε ένα ρυθμιστικό σχέδιο, να οργανώσουν ένα ενιαίο φορέα συγκοινωνιών και να βάλουν εμπόδια στην δικτατορία του ΙΧ.

Με δεδομένες όλες τις παραπάνω αθλιότητες η απρόσκοπτη πρόσβαση των ποδηλάτων στο τελευταίο βαγόνι του ΜΕΤΡΟ, του ΤΡΑΜ και του ΗΣΑΠ όλες τις ώρες τις ημέρας και όλες τις μέρες της βδομάδας χωρίς επιβολή extra αντιτίμου στο εισιτήριο είναι  επιβεβλημένη και θα έπρεπε να είναι αυτονόητη.

http://government.gov.gr/2011/02/16/8160/

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Ετικετοσύννεφο

Αρέσει σε %d bloggers: